Krótka piłka: Twojego klienta nie obchodzi jak wyglądasz, jakie masz wykształcenie, jakie kursy ukończyłeś czy nawet jak masz na imię. Jedyne, co klient bierze pod uwagę przy wyborze lektora to jego demo, czyli nagranie prezentujące umiejętności narracyjne i głosowe.
Problem w tym, że stworzenie dema to skomplikowany proces – zarówno od strony technicznej, jak i scenariuszowej, reżyserskiej i biznesowej.
Niestety na polskim rynku nawet zawodowi lektorzy z wieloletnim stażem próbują sprzedawać swoje usługi za pomocą nagrań, które są nieprzemyślane, źle skonstruowane, nie pokazują ich mocny stron, a przy tym nie są dostosowane do warunków rynku czy nie trafiają we właściwe punkty komunikacji z kontrahentami.
Dobre demo ma jeden cel – sprzedać Twoje usługi. Oznacza to, że musimy traktować budowanie demówki jak proces biznesowy i PRowy, a nie tylko studyjny czy narracyjny.
Wierz mi, ten materiał przyda się nie tylko początkującym adeptom sztuki lektorskiej, ale także wielu zawodowcom, którzy szukają sposobu na wyższe zarobki, ale rozbijają się o szklany sufit i z jakiegoś powodu nie mogą zainteresować swoimi usługami nowych (lub droższych) klientów. Problemem często jest właśnie używane demo.
Dowiesz się m.in.:
BONUS: Znajdziesz tu zapis ponadgodzinnej transmisji live z naszej prywatnej grupy lektorskiej Lektorski Świat, w którym odpowiadam na pytania dotyczące tworzenia idealnego dema
W kursie uczę rzeczy, które pomogły mi zbudować moją markę lektorską na przestrzeni kilkunastu lat – opisuję tylko sprawdzone techniki, strategie, ćwiczenia i metody.
Przeczytaj niektóre z opinii od kursantów
Copyright © 2025
VOICESTUDIO Krzysztof Buratyński, Bodzanów 56,
48-340 Głuchołazy, Polska, NIP 7532379251
Regulamin | Polityka prywatności
Masz pytanie? Napisz do mnie na kontakt@akademialektorska.pl!